2016年5月27日 星期五

Dermaceutic Yellow Cream 去斑霜


官方簡介:

適用於雀斑、色斑及色素沉澱 功效含高濃度22.5%退斑成份(熊果素萃取液、麴酸、桑樹精華及甘草精華) 比傳統去斑成份高5倍,是目前市面上極高濃度的退斑產品 絕無Hydroquinone成份,可長期使用 調節Melanin biosynthesis 黑色素生成作用 可抑制Tyrosinase,有減退色斑作用





呢枝我自己都有買,睇QQ介紹講到咁好用可以用黎去斑去印,試完真心覺得佢係件正野!

用後感: 呢枝我做過資料搜集話初期用係會吉吉地,因為有高濃度既去斑精華例如熊果素同甘醇酸 6% 可能我已經日日用酸,所以剩係第1日會有吉吉地既感覺。除左第1日之外,我都係擠粒黃豆份量然後查面頰同有印既位。去印係有效的,而且係連我d千年留落黎既荷爾蒙瘡紅印都好明顯有減退到!! Before After照係前後用左4日左右, After照特登起暗既環境下影唔好反光或暫曝光都明顯見到個印係成個縮細左同淺左散開左。而家個印已經睇唔到咁制。3日暗瘡印不見了就唔會發生我身上啦,已經唔係18,22

呢枝野特別令我想推既係因為佢連去一般要用長時間去舊既暗瘡印都去得好快。連一般好難去既紫紅印都有幫助減淡到 > < 斑我暫時無乜,雖然講唔到效果,但我絕對相信比多少少時間應該係會去到的!

至於美白效果都係有的。 因為我只係查面頰位,用左大概2星期後就發現面頰同額頭個色已經有分別。。。。。。 所以而家我要連額頭都查埋。

佢呢枝其實用黎重點查斑同印,所以係15 ml裝。 (Dermaceutic係有出美白日霜) Dermaceutic係有產品供美容院去做一d進階peel, 一d醫學進階品牌效果真係唔同一般出既美白去印產品。 講去斑去印成份佢真係完勝,想揾去印產品,This!



Instagram: 1click2beauty <<有代購啊 :)

沒有留言:

張貼留言